- Получаване на връзка
- X
- Имейл
- Други приложения
- Получаване на връзка
- X
- Имейл
- Други приложения
- Тип: Лекции
- Формат: PDF
- Качество: разпознаваем текст
- Брой страници:25
- Размер: 0.25 МБ
Съдържание на лекциите :
1.OСНОВНИЯТ ПРЕДМЕТ
2.ВЪЗНИКВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ИДЕЯТА ЗА ОБУЧЕНИЕ ПО РОДИНОЗНАНИЕ
3. ИСТОРИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД НА ОСНОВНИТЕ НАПРАВЛЕНИЯ ЗА ПРЕПОДАВАНЕ НА УЧЕБНОТО СЪДЪРЖАНИЕ ЗА ПРИРОДНАТА СРЕДА
5. МЯСТО НА ДИДАКТИЧНИТЕ ПРИНЦИПИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО РК,ОС,ЧПр,ЧОб.
6.УРОКЪТ – ОСНОВНА ОРГАНИЗАЦИОННА ФОРМА НА ОЧБУЧЕНИЕ ПО РК, Р И П
7. ЕКСКУРЗИЯТА – СПЕЦИФИЧНА ОРГАНИЗАЦИОННА ФОРМА НА ОБУЧЕНИЕ ПО РК, ОС,ЧПр,ЧОб
8.МЕТОДИ НА ОБУЧЕНИЕ
9. АКТИВИЗИРАНЕ НА ПОЗНАВАТЕЛНАТА ДЕЙНОСТ НА УЧЕНИЦИТЕ С ПОМОЩТА НА ИГРОВИЯ МЕТОД
10.ИЗПОЛЗВАНЕ НА УЧЕБНИТЕ НАГЛЕДНИ СРЕДСТВА В О РК, Р, И П
11. ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯ И ДИФЕРЕНЦИАЦИЯ НА ОБУЧЕНИЕТО ПО РК,ОС,ЧПР,ЧОБ. – САМОСТОЯТЕЛНА РАБОТА, ПАРТНЬОРСКА РАБОТА, ГРУПОВО ОБУЧЕНИЕ.
12. МЯСТОТО НА БИОЛОГИЧНИТЕ ИДЕИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ЧОВЕКЪТ И ПРИРОДАТА.
13.КОНТРОЛ И ПРОВЕРКА НА ЗНАНИЯТА И УМЕНИЯТА НА УЧЕНИЦИТЕ В ХОДА НА ОБУЧЕНИЕТО ПО РОДЕН КРАЙ, ОКОЛЕН СВЯТ, ЧОВЕКЪТ И ПРИРОДАТА, И ЧОВЕКЪТ И ОБЩЕСТВОТО.
Коментари
Публикуване на коментар